Monday 11 April 2011

Peperiksaan Aku

A'salam..
hai korang..
perasan tak..
peperiksaan kali ini..
banyak yang menurun..
yang aku target..
hapah  x dapat..
pergh!!
dia punya kecewanya..
sampai mengangis aku bila dapat kertas..
dak Syirah pun nampak aku nangis..
*cam budak kecik ! -.-'
haih...melepas kali ini..
adusss...peperiksaan pertengahan tahun lagi laaa
Ya Allah !
.dah peperiksaan kali ini aku bangun setiap pagi pukul 4
nk puasa dengan nak ulangkaji..
tak puas katakan..
dapat kertas..
hah! 
amik ko...
tenung puas-puas kertas tu..
haih...cikgu Math kata..
jangan putus asa..
jadikan sebagai pengajaran atau peringatan..
punya la sakit dada aku..
yela...tahan daripada nangis..
aku kalau nangis..
sampai tak ingat dunia..
ish ish ish..
dasyat betul !!
tak pe laa..
peperiksaan pertengahan tahun..
aku akan buat yang betul-betul !!
ya !..aku janji !!
aku nak kekal dalam kelas tu...
bes sesangat belaja kt situ..rugi aku keluar..
nak kekal sampai form 3..
*bak kata cikgu Diana..
tapi aku nak kekalkan sampai form 4..
insyaallah jika  aku masih kekal di sekolah tu..

p/s:aku harap..SJ dengan KH aku A
Amin !!!!!

No comments: